تنهای تنها .....

تنهای تنها .....

از تنها بودنم راضي نيستم ، اما ...... خوشحالم كه با خيلي ها نيستم .

تنها شده ام ......

 

تنها شده ام ...

ديرگاهيست كه تنها شده ام

قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است

باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آيينه زمن بي خبر است

اسير شب يلدا شده ام

من كه بي تاب شقايق بودم

همدم سردي يخ ها شده ام

كاش چشمان مرا خاك كني

تا نبينم كه چه تنها شده ام...



نظرات شما عزیزان:

amirreza
ساعت20:09---6 آذر 1391
salam zahra jan پاسخ:salam mamnuunam amir reza jaan .bashee hatman linket mikonam .

yasi
ساعت1:33---22 تير 1391
salam azizam webloge ghashangi dari

شب

شب که میشه تو کوچه ی غم

اشک من میشه ستاره

من

چشمامو ب ابرا میدم

آسمون بارون میباره....
پاسخ:salam golam mer30 asheghane boos boos


sara
ساعت17:24---21 تير 1391
salam azizam ta nazareto didam de veblaget sar zada vebe jalebi dariپاسخ:salam jigar 1 donya mamnun boos boss

مجیدخان
ساعت9:35---21 تير 1391
سلام زهرا خانوم..................

وبلاگتون حرف نداره.................

ممنون که بهم سر زدین....................

منتظرتون هستم...........

بازم بیاین.......پاسخ:salam agha majid mamnun az lotfetun mer30 k sar zadi


Shadow walker
ساعت21:35---20 تير 1391
مرسی که به وبلاگک من سر زدید

مممنون

نوشته های شما هم عالی هست و کم نظیر
پاسخ:khahesh mikunam , mamnun az lotfet vaght kardi bazam sar bezan .


عاشق تنها
ساعت17:03---19 تير 1391
سلام دوست عزیزپاسخ:salaaaaaaam duste khubam mamnun khubi az khudete manam shuma ro link mikunam va barat arezuie behtarin ha ro daram , badesham hatman saye khudeto bokon muntazeretama .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: zahra ׀ تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:شعر , عاشقانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام دوستااااااااای گللللللم ممنون که وبلاگ منو انتخاب کردین. امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد راستی نظر یادتون نره . عاشقانه دوستون دارم.بووووووووس بووووووووس zahra.aghamali@yahoo.com


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , matin.dpi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM